Merak biedt u een handige en snelle allround oplossing voor uw archief- en informatiebeheer.
Het digitaliseren van de administratie zorgt voor een efficiënt gebruik van alle dossiers. Want door uw documenten te laten digitaliseren, kunt u ze altijd en overal online raadplegen en delen vanop uw smartphone of laptop. Heel wat bedrijven gingen u al voor.
Merak helpt u graag met:
Ontzorging op het vlak van archief- en informatiebeheer
Snelle documentvernietiging
Het digitaliseren van documenten en volledige archieven
Het eenvoudig terugvinden van archiefstukken
Merak biedt u een totale dienstverlening
Gemoedsrust:
Via de e-commerce website van Merak bewaart u uw archief extern. Maar dat wil niet zeggen dat u de controle kwijt bent. Integendeel, u behoudt op elk moment het overzicht. Wij halen uw documenten bij u op en klasseren ze. Vervolgens beheert u ze zelf via onze handige e-commerce website. 24/7. Ideaal voor uw gemoedsrust.
Bereken vooraf uw tarief:
U zult versteld staan hoe weinig u per maand betaalt voor een veilig extern archief. Hebt u een klein archief? Geen probleem. Bereken eenvoudig uw tarief op merak.be. Zo weet u vooraf precies hoeveel u betaalt. Zonder kleine lettertjes of verborgen kosten.
Diensten inbegrepen:
Merak staat 24 uur op 24, 7 dagen op 7 klaar om te helpen met het archiveren van uw papieren en digitale documenten. U kiest welke documenten u wilt archiveren en onze medewerkers komen ze samen met u inpakken in professionele archiefdozen. Die bewaren we zo lang als u dat wilt in onze streng beveiligde opslagruimtes. Hebt u uw documenten opnieuw nodig? Dan kunt u ze komen inkijken in één van onze leeskamers. Of onze gespecialiseerde koerierdienst brengt ze in geen tijd tot bij u.
Merak-expertise
Al meer dan 35 jaar helpen wij onze klanten uit de private en publieke sector bij het professioneel archiveren, klasseren en beheren van informatie.