Advies bij Online bestellen
Via het Merak e-commerce platform kan u zelf alles eenvoudig regelen.
- Wat is het verschil tussen de werkwijze voor het archiveren via het e-commerce platform en de off-line dienstverlening?
- Hoe gaat Merak om met mijn privacy? En worden mijn gegevens veilig behandeld?
- Hoe kan ik mijn profiel wijzigen?
- Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief en/of de commerciële mailing?
- Hoe kan ik iemand machtiging geven om in mijn plaats een bestelling te plaatsen?
- Hoe kan een medewerker het archief bekijken dat op mijn account staat?
- Kan ik iemand anders mijn account laten beheren?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
- Hoe kan ik op het Merak e-commerce platform betalen?
- Wordt mijn bestelling meteen verwerkt als ik per bankoverschrijving wil betalen?
- Is online betalen wel veilig?
- Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?
- Hoe kan ik een PO/bestelbonnummer toevoegen op mijn factuur?
- Hoe weet ik of mijn bestelling aanvaard werd?
- Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?
- Krijg ik een factuur toegestuurd?
- Wanneer is het Merak contact center bereikbaar?
- Kan ik een bestelling annuleren?
- Kan ik tijdens het jaar bijkomende bestellingen plaatsen?
- Wanneer is mijn opgehaald archief zichtbaar op de online applicatie?
- Wat als mijn bewaring bijna ten einde loopt?
- Wanneer start mijn archiefbewaring en voor hoe lang?
- Moet ik mijn archief vooraf inpakken?
- Waar wordt mijn archief bewaard?
- Mag ik mijn eigen dozen gebruiken om mijn documenten in te bewaren?
- Hebben jullie een digitaal platform waarop ik mijn archiefstukken kan raadplegen?
- Hoe kan ik de bewaring stopzetten?
- Hoe lang moet ik mijn documenten bewaren?
- Wanneer kan ik over mijn archieven beschikken?
- Wat zit er inbegrepen in het budget?
- Hoe worden de beelden aangeleverd?
- Wat met niet scanbare items?
- Dien ik apart te tekenen voor akkoord in geval van vernietiging?
- Wat als het opgegeven volume niet overeenstemt met de bestelling?
- Wat wordt er gefactureerd?
- Hoe bepaal ik mijn volume?
- Wat is inbegrepen in de service van documentvernietiging?
- Dien ik online te betalen?
- Moet ik aanwezig zijn bij de ophaling van de documenten voor vernietiging?
- Hoe wordt mijn archief vernietigd?
- Wat gebeurt er met mijn archief na vernietiging?
- Wat is inbegrepen in de service van mediavernietiging?
- Wat is het verschil tussen standaard media vernietiging en media vernietiging met inventaris?
- Hoe bepaal ik mijn volume?
- Welke archiefdozen biedt Merak aan?
- Wanneer worden mijn dozen geleverd?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?
- Waarom back-up bewaring?
- Wanneer zijn mijn opgehaalde mediadragers zichtbaar op de online applicatie?
- Wat als mijn bewaring bijna ten einde loopt?
- Wanneer start mijn bewaring en voor hoe lang?
- Waar worden mijn mediadragers bewaard?
- Zijn mijn mediadragers veilig bij Merak?
- Wanneer kan ik over mijn mediadragers beschikken?
- Hoe kan ik de bewaring stopzetten?
Wij bieden steeds een servicepakket op maat
Bij Merak is uw confidentiële informatie volledig anoniem
De ideale partner voor vertrouwelijke opslag